2.12.2011← Takaisin

Äitiysloman sijaisuus, Mäkihypyn ja yhdistetyn assistentti, Lahti

Finnjumping ry on mäkihypyn ja yhdistetyn oma yhdistys, mikä on aloittanut toimintansa 1.1.2010. Finnjumping ry toimii itsenäisenä jäsenjärjestönä Suomen Hiihtoliiton alaisuudessa. Mäkihyppy ja yhdistetty ovat olleet suomalaisen urheilukansan suosikkeja – ja meidän tulee varmistaa, että ne ovat sitä jatkossakin.

Assistentin tehtäviin kuuluu yhteydenpito yhteistyökumppaneihin, median yhteyshenkilönä toiminen, tiedotus, internetsivujen päivittäminen, joukkueiden matkajärjestelyiden tekeminen, seurojen yhteyshenkilönä toiminen sekä muut yleiset hallinnolliset työt.

Hakijalta edellytämme organisointikykyä, oma-aloitteisuutta ja joustavuutta. Työ on itsenäistä ja vastuullista. Edellytämme myös hyvän englanninkielen taidon, myös saksankielen taito katsotaan eduksi. Työ vaatii jonkin verran matkustelua kotimaassa ja ulkomailla.

Eduksi katsomme aikaisemman työkokemuksen liikuntajärjestöistä tai toimistotöistä.

Yhteystiedot:                      toiminnanjohtaja Mauri Haataja puh. 040 720 4005, email. mauri.haataja@finnjumping.fi
    Työpaikan osoite:             Urheilukeskus, 15110 Lahti
    Työ alkaa:                           tammi-helmikuun vaihteessa sopimuksen mukaan
    Työaika:                              kokopäivätyö